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Inspired by Impressionism painting. We will take a look at the new Louis Vuitton store, which was reconstructed from the previous Ginza Namiki store. The former building was designed in an image of a brick building that was a symbol of the Ginza area during the Meiji era (1868-1912). But as for the new building,[…]

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“La Bellezza sarà il cuore della presenza italiana a Expo Dubai nel 2021, il grande evento che si presenta come importante occasione di rilancio dopo la pandemia”. Qui il video di IF – Instant Future dedicato al Padiglione Italia

Una nuova campagna pubblicitaria di servizio pubblico digitale, illustrata dai migliori artisti, è stata lanciata in tutta New York City, con messaggi sulla sicurezza pubblica ed espressioni di gratitudine per i lavoratori essenziali che continuano a recarsi in città ogni giorno. Gli annunci vengono visualizzati su schermate selezionate a Times Square e su circa 1.800[…]

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Midnight Moment is the world’s largest, longest-running digital art exhibition, synchronized on electronic billboards throughout Times Square nightly from 11:57pm to midnight. Presented by the Times Square Advertising Coalition and curated by Times Square Arts since 2012, it has an estimated annual viewership of 2.5 million.